سکسولوژی

ساخت وبلاگ

بسیاری بر این باورند که داشتن رابطه به مقدار زیاد برای سلامت خوب نیست و دلیلی هم برای این باور خود ندارند. در کمال تعجب برخی مردان معتقدند مایع منی از نخاع ترشح می شود و بسیاری نیز بر این اعتقاد هستند که دفع بیش از حد مایع منی، باعث اتلاف مقادیر زیادی کالری و موادمغذی می شود که این باور به هیچ وجه صحت ندارد.

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 274 تاريخ : شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 18:29

سوال شرعی : آیا در اسلام خوردن آلت جنسی مرد توسط همسرش اشکالی دارد توضیح دهید؟

پاسخ: خوردن آلت تناسلی مرد توسط همسرش اشکال شرعی ندارد و حلال است؛ ولی منی نجس است و خوردنش حرام است.ترشحات دیگری که در موقع لذت بردن های جنسی از آلت تناسلی مرد یا زن بیرون می آید، پاک است؛ اما بنا به احتیاط واجب نباید خورده شود. این کار

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 245 تاريخ : شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 18:29

علت کوتاهی آلت تناسلی برخی آقایان
آلت تناسلی پرده دار (Webbed Penis)
یک بیماری مادرزادی است که در آن یک پرده ای سطح تحتانی آلت تناسلی را به کیسه بیضه متصل می کند. این پرده از نوع بسیار خفیف تا نوع بسیار شدید فرق می کند. میزان شیوع این بیماری ۴ درصد است. یعنی از هر صد نفر مرد چهار نفر آنها دارای آلت تناسلی پرده دار می باشد.

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 269 تاريخ : شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 18:29

دانستنیهای جنسی, کیفیت رابطه جنسی
در این مطلب از ابرتازه ها ۳ گام تا بهتر کردن کیفیت رابطه جنسی را بیان می نماییم. برای بهره بردن از این مطلب ما را همراهی نمایید.

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 242 تاريخ : شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 18:29

ناتوانی جنسی در آقایان یکی از مشکلات اصلی زوجین است اما این مشکلات قابل برسی و درمان هستند. بیشتر مشکلات جنسی در میان آقایان مربوط به نعوض یا انواع آن می باشد.ناتوانی جنسی در مردان چیست؟ناتوانی جنسی در مردان وضعیتی که آقایان در آن نمی توانند نعوظ خود را به میزان مورد نیاز برای انجام نزدیکی با جنس مخالف حفظ کنند را ناتوانی جنسی نامیده اند.ناتوانی جنسی در آقایان یکی از مشکلات اصلی زوجین است اما این مشکلات قابل برسی و درمان هستند. بیشتر مشکلات جنسی در میان آقایان مربوط به نعوض یا انواع آن می باشد. این مشکل ها اگر درمان نشوند می توانند به صورت دایمی در آقایان باقی بماند. سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 241 تاريخ : شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 18:29

صرف نظر از پاره ای از اظهارات نه چندان علمی که مثلاً در مورد رابطه بین سایز پا، طولانگشت وطول آلت جنسی ، سایز گوش و اندازه آلت تناسلی و … به گوش میرسد ، دسته دیگری از اطلاعات معتبر علمی موجودند که معتقد به وجود رابطه بین طول انگشت دست و طول آلت تناسلی میباشند.

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 276 تاريخ : شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 18:29

راهنمای سلامت واژن (خانم ها حتما بخوانند)خانم ها برای سلامت واژن از این موارد دوری کننددود کردن سیگاردلایل متعددی برای ترک کردن سیگار وجود دارد، اما خطر ابتلا بانوان سیگاری به سرطان تخمدان بسیار زیاد است. تغییرات پیش سرطانی در رحم بانوان غیر سیگاری و سیگاری به ترتیب ۲۵ و ۷۵ درصد است. همه می دانند که دود کردن سیگار تندرستی قلب و ریه ها را به خطر می اندازد، اما آسیب پذیرترین عضو بدن بانوان در مقابل این ماده مخدر رحم است. سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 275 تاريخ : شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 18:29

ویتامین های موثر در تقویت میل جنسی
منابع کدام ویتامین بیشترین تاثیر را در تقویت میل جنسی دارد؟
رژیم غذایی مناسب نه تنها به سلامت جسمی کمک می کند و از بروز بیماری های مختلف پیشگیری می کند، بلکه باعث تقویت قوای جنسی می شود. در این مقاله چند صبحانه موثر برای تقویت قوای جنسی به شما معرفی می شوند.

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 256 تاريخ : شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 18:29

از زنان در برهه ایی از زندگی خود با مشکلات جنسی مواجه می شوند.برای برخی از زنان مشکلات جنسی به
صورت مداوم وجود دارد.

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 251 تاريخ : شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 18:29

سرد مزاجی با نداشتن ارگاسم متفاوت است. زنان سرد مزاج میتوانند به ارگاسم برسند.یک زن همجنس باز در ارتباط با جنس مخالف سرد مزاج است ولی با رابطه جنسی با همجنس خود کاملا” ارضا میشود.نداشتن ارگاسم همیشه با سرد مزاجی همراه نیست.بسیاری از زنها علیرغم نداشتن ارگاسم از رابطه جنسی لذت میبرند. سرد مزاجی حقیقی حالتی است که در آن هیچ پاسخ به هیچ نوع تحریک جنسی و در هیچ شرایطی موجود نیست.

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 225 تاريخ : شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 18:29

آیا پریود در دوران بارداری اتفاق می افتد؟
آیا در زمان حاملگی پریود اتفاق می افتد؟
خانم هایی که باردار هستند اما از بارداری تا زمان زایمان خبر ندارند بسیار زیاد هستند. زوج هایی که باردار نمی شوند امیدوار هستند این اتفاق برای آن ها نیز بیفتد. این سوال که آیا در بارداری امکان پریودی وجود دارد ذهن را مشغول می کند. در این مقاله در این خصوص توضیح داده شده است.

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : بارداری, نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 238 تاريخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت: 14:03

سردمزاجی اصطلاحی است که برای کاهش یا فقدان میل جنسی به کار برده می شود. آن یک اصطلاح غلط است و اصطلاح درست همان «کاهش میل جنسی» است. در ابتدا یک توضیح لازم است و آن این است که اصطلاحات را باید بدرستی استفاده کرد و آنها را اشتباه ننمود. کاهش میل جنسی یا سردمزاجی یک اختلال جنسی است اختلالات جنسی هم در مرد و هم در زن دارای طیف وسیعی هستند و نباید آنها را با همدیگر اشتباه نمود.

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 268 تاريخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت: 14:03

یکی از اختلالات رایج جنسی در میان زنان، کارکرد ناقص(غیر کافی) جنسی است، که به نظر یک مشکل پیچیده است، چرا که که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به طور کلی تخمین زده می شود که بیش از 40 درصد زنان متحمل این دسته مشکلات جنسی هستند. علت این امر گاهی بیماری های جسمی و گاهی عوامل فیزیولوژیکی است. این ناتوانی زنان تحت عنوان اختلال برانگیختگی (تحریک) جنسی زنان FSAD شناخته می شود.

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 275 تاريخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت: 14:03

فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن دیر ارضا شود یا به عبارتی از انزال زودرس جلوگیری به عمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد! انزال زودرس شایع ترین مشکل جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی افراد دارد. اغلب کسانی که دچار بیماری زودانزالی هستند به دلایل مختلف اخلاقی و فرهنگی از مراجعه به پزشک امتناع می کنند.

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 243 تاريخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت: 14:03

به همین دلیل است که زنان و مردان به یک اندازه تحت تاثیر این فیلم ها قرار نمی گیرند. تحریک نشدن میل جنسی از طریق دیدن این فیلم ها ممکن است باعث شود زن به اندازه همسرش برای برقراری رابطه جنسی آماده نباشد.

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 263 تاريخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت: 14:03

تحقیقات نشان داده است که 20 درصد جمعیت جهان دچار اختلالات جنسی است و برخی از آمارها حاکی از آن است که بیش از 60 درصد اختلالات زناشویی که به طلاق منجر می شود ناشی از مشکلات جنسی و ناهمگونی بین زن و شوهر در مسایل زناشویی است. بسیاری از اختلالات جنسی مانند فقدان میل جنسی، ناتوانی جنسی، ناباروری و دیگر مسایل ریشه در عدم تعادل ریشه در عدم تعادل مواد شیمیایی و هورمون ها در بدن دارد که با نظر پزشکان متخصص قابل درمان است اما یکی از عواملی که بر تمایلات جنسی اثر می گذارد رژیم غذایی است. رژیم غذایی نامناسب می تواند باعث کاهش میل جنسی بشود و هرچه فرد غذای مناسب تری مصرف کند، توانایی او در روابط زناشویی بیشتر می شود. یک رژیم مدیترانه ای که شامل غلات، میوه جات، سبزیجات، گردو و روغن زیتون است و هم چنین مصرف مقادیر کم شکر، غالت فاقد سبوس می تواند قوای جنسی را افزایش دهد. سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : زناشویی, نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 222 تاريخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت: 14:03

باشوهرم که درگیر خیالپردازی جنسی هست چه کنم؟به نظر شما مشاوره قبل از ازدواج اهمیت دارد؟ آیا حجاب در موفقیت زندگی همسران تاثیر دارد؟؟؟ به نظر شما چه چیزهایی را نباید به یک زوج نابارور گفت؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالاتتان را بیابید.

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : خیالپردازی, نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 235 تاريخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت: 14:03

یائسگی مردانه علائمی تقریبا شبیه یائسگی در زنان ایجاد می کند. اصطلاح یائسگی مردانه در واقع مشخصه تغییرات هورمونی مرتبط با سن است که به تدریج در تمام مردان ظاهر می شود.

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : انداختن, نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 246 تاريخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت: 14:03

رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی زناشویی است. در این مطلب به خوراکی های مفیدی که بهتر است قبل و بعد از رابطه جنسی بخوریم می پردازیم. 

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : چیزهایی, نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 287 تاريخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت: 14:03

برای جوان امروزی دوران عقد، دوران ناآشنایی است. از سویی عقد دائم کرده و زن و شوهر رسمی محسوب می شوند و از سوی دیگر بسیاری از حق و حقوق زن و شوهرها را ندارند. یکی از این حقوق مردود شده در این دوران، برقراری روابط جنسی میان نامزدهاست.

سکسولوژی...
ما را در سایت سکسولوژی دنبال می کنید

برچسب : بارداری, نویسنده : نوید رسولی xn--ygba5cpb49bvdvm بازدید : 234 تاريخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت: 14:03